Jak si vybrat ubytování a nenaletět!

Uvádění nepravdivých obsazenosti chat je poměrně často využívaná technika na získání zájmu klientů. V tomto případě se obsazený termín pronájmu chaty vyznačí jako volný a po poptávce klienta se mu s prominutém nabídne jiná chata. Tato technika je velmi účinná v kombinaci s technikou akciových cen. V praxi se můžete setkat i s kombinací několika technik.

Na vytvoření dojmu úspěšnosti zprostředkovatele se poměrně často používá technika zpětné vazby od klientů. V tomto případě zprostředkovatel na webové stránce uvádí názory klientů po dovolené na ubytovací zařízení. Na vlastní oči jsem viděl, jak nejmenovaná společnost uváděla vynikající reference na chatu v níž není naplněna ani jeden pobyt. Přitom tato společnost se prezentuje jako dvojka na českém trhu. Účelem této techniky je vytvořit dojem úspěšnosti a serióznosti, ze kterého vyplyne pocit jistoty pro klienta, že daná společnost je na trhu etablovaná a její produkt (chaty, chalupy a jiná ubytovací zařízení) splňují vysoké standardy.